KLANTENSERVICE

 

Betalen en annuleren

 

Betaalmethoden

Betalen is mogelijk via:

 

1- Ideal, deze betaalmethode is mogelijk voor iedereen met een Nederlandse bankpas en kaartlezer. Bij deze betaalmethode kunt u tijdens het bestelproces de betaling direct afhandelen met uw eigen bank. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving.

2- Creditcard (Mastercard. Mastro, Visa).

3- Directe bankoverschrijving, de bestelling wordt direct verzonden op het moment dat het te betalen bedrag is bijgeschreven op de rekening van Maison des Salons. Gebruik hierbij uw ordernummer als betalingsreferentie.

Bestelling annuleren Een bestelling annuleren via de webshop is niet mogelijk. Wij raden u aan om direct na het plaatsen van de order contact op te nemen via info@maisondessalons.nl met vermelding van uw ordernummer of via het contact formulier om te informeren over de mogelijkheden.

 

 

Garantie & Retourneren

 

Garantie

Voor alle apparatuur bieden wij een jaar garantie. Indien er iets mis is met uw product dient u dit zo snel mogelijk kenbaar te maken via info@maisondessalons.nl met vermelding van uw ordernummer of via het contact formulier. We bieden u tijdens de eventuele reparatieduur een vervangend product.
Indien er een ander defect is, kunt u dit ook schriftelijk kenbaar maken. We zoeken in dit geval samen naar een passende oplossing.

Bestelling retourneren of ruilen

Indien een product niet aan de verwachtingen voldoet of foutief besteld is, wordt u in de gelegenheid gesteld om dit kenbaar te maken middels een e-mail en het product binnen zeven dagen, op eigen kosten, te retourneren. Enkel onbeschadigde producten in de originele, onbeschadigde verpakking komen hiervoor in aanmerking. U bent zelf verantwoordelijk voor het op een veilige manier verpakken van de producten zodat deze in tact worden ontvangen.

Defect product

Indien u een defect product ontvangt dient u dit zo spoedig mogelijk, maar maximaal binnen zeven dagen, schriftelijk kenbaar te maken. Mocht het zo zijn dat het product wordt vervangen dat gebeurd dit nadat het defecte product is geretourneerd. De finale beslissing ligt altijd bij Maison des Salons en kan niet worden aangevochten.

 

 

 

Bestellen & Levering

 

Bestelling plaatsen

 

1- U zoekt binnen de product categorie of in de zoekbalk het gewenste product, het aantal en eventueel het volume.

2- U plaatst het product in uw winkelmand. Als u al uw producten, met een minimale besteding van €50 in uw winkelmand hebt geplaatst kunt u gebruik maken van het productoverzicht aan de rechterkant van de website. Indien er een product in uw winkelmandje zit dat u niet wilt bestellen kunt u deze verwijderen door op het rode kruisje te klikken. Er verschijnt dan tevens een mogelijkheid om het product weer terug te halen.

3- Indien u de bestelling af wilt ronden klinkt u op het balkje: “afrekenen”.
In de afreken omgeving vult u de gevraagde gegevens in het digitale formulier in en kiest u de gewenste betaalmethode

4- Hierna vinkt u aan dat u kennis heeft genomen van onze algemene voorwaarden en klikt u op het balkje: “bestelling plaatsen”.

5- Hierna verschijnt er een melding dat uw bestelling succesvol is geplaatst

 

Levertijd

1- Indien de bestelling in goede orde is ontvangen en de producten zijn op voorraad dan streven wij ernaar om uw bestelling binnen twee werkdagen te verzenden.

2- Mocht één op meer producten niet op voorraad zijn dan ontvangt u een e-mail met hierin de verwachten levertijd.

 

Bestelling wijzigen

Een bestelling wijzigen nadat deze is afgerond via de webshop is niet mogelijk. Indien er in het bestelproces iets misgaat raden wij u aan om contact op te nemen via info@maisondessalons.nl met vermelding van uw ordernummer of via het contact formulier.

 

Levering/bezorging

Onze productverzending verloopt via PostNL of DHL

 

Verzendkosten & Servicekosten

Bestellingen binnen Nederland kosten €6,95